מה בין פרסום קריאייטיבי ומיתוג ?

פרסום שיווק עסקים

אנחנו נתקלים במודעות פרסום רבות מידי יום. מדוע אנו מתעלמים מרובם ? מדוע המוח שלנו לא מפנים את מרביתם ?

נכון!!! אנחנו מוצפים בתוכן שיווקי בכל מקום: בפייסבוק , במדיה הדיגיטלית , ברחוב, בקניון  וכו.

אז באופן לא מודע אנחנו חוסמים אותו…  אלא אם ניתקל במודעה או פרסום שיווקי ממש יצירתי, אחר ומיוחד, כזה שמעורר לנו כמה חושים בבת אחת, כזה שמותיר אצלנו רושם ראשוני שקשה להתעלם ממנו.  להגיע לפרסום שכזה בלי תהליך מקדים זה כמעט בלתי אפשרי, הפרסום מהווה רק חלק מתהליך המיתוג ומתהליכי השיווק שחברות גדולות ואף עסקים קטנים משקיעים בהם לכן פרסום שעובד הולך יד ביד עם מיתוג . מאחורי פרסום קריאייטיבי עומדים תדמית העסק, הזהות העסקית, בידול , ייחודיות, קונספט ועוד.

 בעלי עסקים מוכרחים להבין שהכל מתחבר ואין להפריד בין שיווק, פרסום ועיצוב גרפי,  מדובר במכלול של מאפיינים שיהפכו מוצרים או שירותים למותגים חזקים, לשחקנים מובילים בשוק שקשה להתעלם מהם. תוצאה של תהליך מיתוג נכון תאפשר פרסום זכיר, חדשני , מדובר ומעורר תשומת לב. בעל עסק או עסק בהקמה יעדיף שמי שיעצב עבורו לוגו, אתר אינטרנט, פרסומים שיווקיים ואפילו כרטיסי ביקור יבין את כל המכלול הזה שנקרא מיתוג, ז”א יבחן את הקשר שבין החזון והמטרות שלשמם העסק נבנה לבין השפה העיצובית על מנת להניב תוצאות ורווחים לטווח הארוך.

תגובות