#sundaycrush – ‘ביי ביי ינואר… שלום כתה א

החודש הראשון של שנת 2014 חלף ועכשיו הגיע הזמן בא מ ת להתחיל לארגן ולהתארגן. יש כל כך הרבה משימות לחודש פברואר. ממה להתחיל?

זוכרים שכשהיינו בבית ספר נהגנו לקשט מחברות ולעטוף אותן בעטיפה ססגונית? כנראה ששמחנו ל”שפוך קצת צבע” על מה שסימל את השגרה שלנו. זה לא דבר חדש ששגרה יכולה להיות אפורה. רכישת נוטבוק צבעוני ומעוצב היא דרך מצוינת להתחיל לכתוב משימות לחודש הקרוב!

♥ שבוע מלא השראה

graphic design notebook

עיצוב גרפי נוטבוק

graphic-notebooks

עיצוב גרפי

images :RibbonSquirrel | UrbanOutfiters | MossereyCo

 
Follow my blog with Bloglovin

השראה: עיצוב בשירות הסביבה

בשנים האחרונות קיימות סביבתית הפכה לנושא חם בתודעה הציבורית, יותר ויותר ארגונים חורטים על דגלם את ערך הקיימות. לפני כשלוש שנים אגודת המעצבים הגרפיים בישראל  יזמה את תחרות “מעצבים ירוק” במטרה להעלות את המודעות בנושא איכות הסביבה. מעצבים גרפיים מכל הארץ התבקשו לעצב כרזה שתעביר את המסר בצורה הטובה והמקורית ביותר. זאב כל כך התלהב מהרעיון שהחליט לעצב שתי כרזות. מבין כל הכרזות שנשלחו בחרו השופטים את 11 הטובות ביותר. שתי הכרזות של הסטודיו שלנו היו בין 11 הכרזות הזוכות בתחרות

:שתי הכרזות שזיכו את זאב בציון לשבח

כרזת פייסבוק זאב זינגר

עיצוב גרפי זאב זינגר

זאב מקבל תעודת ציון לשבח מחבר השופטים

זאב מקבל תעודת ציון לשבח מחבר השופטים

:משתפת אתכם בכרזות נוספות שמצאתי ברשת

http://designjunction.in/blog/

http://designjunction.in/blog/

http://www.coroflot.com/jessica_tan/
http://www.coroflot.com/jessica_tan/
http://webneel.com/

http://webneel.com/

http://www.cuded.com

http://www.cuded.com

נכתב ע"י מלי

מנהלת מדיה חברתית בקוויקברנד

מתקדמים לעולם שטוח יותר

בשנים האחרונות, התוודענו לטכנולוגיית תלת מימד וכך גם לעיצוב תלת מימדי, אך מאז שוחררה גירסת איי.או.אס 7 ובניגוד לגילויו של כריסטופר קולומבוס נראה שוב כי העולם הוא שטוח.

לא רק חברת אפל משודרגת בעיצוב שטוח, כך גם גוגל, מייקרוסופט, איביי ועוד.

זאב זינגר, מנהל קריאייטיב בחברת קוויקברנד מגדיר בפשטות את המושג עיצוב שטוח :

עיצוב שטוח זהו עיצוב מתוחכם ומינימליסטי, שמנצל את כל המרחב הוובי. מדובר בעיצוב נקי וצבעוני, שמטרתו ללכוד את הגולשים לחווית משתמש מודרנית,מהירה ונגישה.

 אני חייבת להודות שאני מאוד אוהבת את הסגנון המינימליסטי. העיצוב הישן, התלת מימדי משרה אוירה עמוסה וכבדה ואילו העיצוב השטוח משרה אוירה קלילה ופראשית.

lorenzo

Flat-Ui-Kit-003

עיצוב גרפי שטוח

 New-ebay-Logo2

quickbrand

עיצוב מינימליסטי גרפי

 אפל או מייקרוסופט?

באוקטובר 2012 שחררה מייקרוסופט את ווינדוז 8, שם ראינו לראשונה עיצוב מודרני ושטוח, בעל אייקונים נקיים, אשר צבעוניותם דומה מאוד לפלטת האייקונים החדשה של גוגל, ששוחררה יחד עם הלוגו החדש לפני מספר חודשים.

האם היתה זו אפל שהכתיבה את השינוי או שהיתה זו בכלל חברת מייקרוסופט?

ככל הנראה מובילת הטרנד היא לא אחרת מאשר מייקרוסופט שבעקבותיה הלכה חברת אפל. לעומת זאת, יש הטוענים כי אפל תמיד היתה שם עם האייקון המפורסם שלה שעוצב בצורה שטוחה,שקופה ומינימליסטית.

Follow my blog with Bloglovin

?למה לשבור את הראש בבחירת שם לעסק

מדוע בחירת שם לעסק גורמת לנו להתחבט כל כך? האם בחירת שם טוב תקבע את גורל המותג? ומה זה בכלל שם טוב?!

בפוסט זה נעסוק בדרכים למציאת שם קליט וזכיר למותג שלכם. כשמדובר בעסק קטן, שם נכון יכול להפוך בהחלט לשם פופולרי ומדובר. ואילו, שם לא מוצלח יכול לחרוץ את גורל העסק שלכם לכישלון. כשאתם ניגשים לבחירת השם ודאי תחשבו על ערכי השירות או המוצר שפיתחתם. איך מעבירים את הערכים והיתרונות של העסק לשם אחד וייחודי? איך יודעים אם השם שחשבנו עליו אכן יעבוד? חברות גדולות ישלמו סכומי עתק על מנת לפתח את השם הנכון בעבורם, אבל מה אם אתם בסך הכל עסק קטן? לפתח שם יקח לכם זמן רב וכמובן שלשלם עשרות אלפי שקלים על כך לא בא בחשבון. זה הכל קשור לאסטרטגיה השיווקית שלכם. שם יכול להצליח במידה והוא מגובה באסטרטגיה שיווקית חכמה שתואמת את סגנון המוצר או השירות שלכם.

מה המסר!

התחילו בכך שתגדירו מה אתם רוצים שהשם שלכם ישדר. אילו אלמנטים בעסק תרצו להבליט דרך השם. ככל שהשם יעביר מסר מדויק לקהל היעד, כך אתם לא תצטרכו להשקיע מאמצים מיותרים בהסברת המסר.

 !זה הזמן להיות יצירתיים

בזמננו, נעשה שימוש בכל מילה אפשרית לא פעם ולא פעמיים. האופציה היצירתית שקיימת עבורכם היא להמציא מילה. גוגל, טוויטר, אינסטגרם ורבים אחרים עשו זאת. כמובן שצריך לדעת מתי ואיך לעשות את זה. זו יכולה להיות מילה שתשדרגו אותה כמו למשל קומפק ששודרגה מהמילה קומפקט, או לחילופין צמד מילים שחוברו יחד כמו פייסבוק לצורך העניין וכן הלאה וכן הלאה.

 מבחן צרכנים! 

בחרתם מספר שמות? יפה! קחו אותם למבחן. תתייעצו עם מומחים בתחום, עם קולגות, קחו קבוצת מיקוד שמורכבת מקהל היעד הפוטנציאלי שלכם. בחנו כיצד הם מגיבים לשם. האם הם מתחברים ומבינים את המסר שעומד מאחוריו.

כאשר ההחלטה התקבלה, השלב הבא יהיה בניית זהות מותגית חזקה לעסק. השם הוא הצעד הראשון בבניית המותג שלכם וחלק מהאסטרטגיה הכוללת של בניית המותג.

Follow my blog with Bloglovin