בעלי עסקים : התוכן (הויזואלי) הוא המלך ! כנסו ללמוד עוד

התוכן הויזואלי הוא המלך. אבל איך ישפיעו סוגי התכנים הויזואלים השונים שתעלו למדיה החברתית על מיתוג העסק שלכם וקידום השיווק שלו ?

ב-2013 תוכן ויזואלי היה חלק מרכזי בכל אסטרטגיה שיווקית של עסקים קטנים ובודאי בזו של הגדולים . מאמרים עם תמונות או מבוססי “תמונה” שהצליחו לגעת בנקודה רלוונטית קיבלו בממוצע 94% יותר צפיות מאשר פוסטים של טקסט בלבד. תמונות שהועלו בדפים עסקיים בפייסבוק קיבלו בממוצע 53% יותר לייקים מפוסטים ללא תמונה. אפילו בטוויטר, ציוצים מלווים בתמונה קיבלו ב-18% יותר קליקים מאשר ציוצים ללא תמונה. ועדיין לא דיברנו על האינסטגרם. באינסטגרם פעלו בשנה שעברה 71% מהמותגים המובילים והשנה המספרים צפויים לעלות !

קבלו חמישה סוגי תכנים ויזואליים שלא תוכלו לוותר עליהם השנה במדיה החברתית :

#1 קליפ קצר

דרך מצויינת לבדר את העוקבים שלכם באינסטגרם ולמשוך עוקבים חדשים היא להעלות קליפ של עד 15 שניות. אם את מעצבת אופנה או בעלת בוטיק, העוקבים שלך ישמחו להמחשה של פריטים חדשים או תצוגת האופנה האחרונה שלך. מומלץ להפריד בין תכנים שמעלים לפייסבוק לבין תכנים שמעלים לאינסטגרם. לכל פלטפורמה אסטרטגיה משלה. לכן, הסרטונים הקצרים שאקסקלוסיבים רק לאינסטגרם ימשכו אנשים להיכנס במיוחד לדף האינסטגרם שלכם.

 

 .כאן תוכלו להתעדכן במידע נוסף על איך ליצור קליפ קצר באינסטגרם

 

#2 ציטוט

 שיתוף ציטוטים זה לא דבר חדש ברשת אבל תמיד כיף לראות ציטוט מעורר השראה. אז בפעם הבאה שאתם רוצים לשתף ציטוט הפכו אותו לתמונה ותזכו ליותר לייקים. זכרו שהאלגוריתם של פייסבוק השנה יותר מתמיד יקדם תמונות בדף העסקי מאשר טקסט ללא תמונה, לכן בפעם הבאה שתרצו לשתף ציטוט, ישתלם לכם יותר להפוך אותו לתמונה ולקבל יותר פידבקים.

ציטוטים לשיתוף

#3 הומור

אל תהססו להשתמש בהומור. אנשים אוהבים בידור. אם אתם נזהרים ולא פוגעים באף אחד, הומור טוב יקבל הרבה לייקים ואפילו תגובות.

תוכן לפייסבוק

 

#4 שיתוף ויזואלי

אם נתקלתם בפוסט שיכול לעניין את הקוראים שלכם, בתמונת השראה או וידאו מגניב שתפו אותם לקהילה שלכם. אל תחששו לשתף תכנים שלא אתם פרסתם, זה בסדר להעריך תכנים של אחרים ולהעביר הלאה ידע לקוראים שלכם.

 סטארבקס שיתוף

 

#5 אינפוגראפיקס

דרך נהדרת להעברת תכנים אם אתם מנהלים בלוג. אינפוגראפיקס מאפשרים לכם למקד את המסר או התוכן ולהעביר אותו בצורה מעניינת יותר מלווה בגרפיקה ותמונות.

 

http://www.livewellwithmel.com

http://www.livewellwithmel.com

מקווה שעזרתי לכם למקד את האפשרויות הבסיסיות והנצרכות ביותר בעולם התוכן הויזואלי. כמובן שיש עוד המון סוגי תכנים שיכולים לחזק את נראות המותג שלכם ולשפר את התקשורת השיווקית שלכם. נסו להיות מקוריים ויצירתיים על מנת לשמור על עדכניות וחדשנות מול המתחרים.

 ?יש לכם עוד רעיונות ביצירת תכנים ויזואלים

.שתפו כאן בתגובה

תגובות